Skolkort ..

Det är något speciellt med skolkort, det blir aldrig bra. Och nu när man går i 3an så har ju nån kommit på att man ska göra nått med bilden. Jaha, vi har försökt fårr klassen att enas om nått. Men det har inte gått, så imorse så skulle vi göra nått. Och gud så pinsamt, vi skrev en skylt sen så såg alla ut som vanligt. Hade mycket gärna kunnat skippa den skylten men va fan då. Jag tror vi kommer med sämst sak och jag skäms otroligt att man ska visas med kortet. Skitsamma.

Hade ett hål idag från ja halv 11 till 20 över 2, men durgt eller vadå? Jag och Emma gick ner på stan och åt lunch blev på taco baren :) Så gott det var. Sen så gick vi runt på stan, jag köpte en jacka åt syster, bh, trosor och ett par uggs till mig själv :) Jätte billigt och jätte bra vart de, faktiskt.
Imorron är det möss provning så klart under ens lediga tid, ja klockan 9.15 så klart. ÅH!! Men men det är bara att bita ihop.

Mina snygga nya vinter skor :) Storlek 35 :p


Kommentarer
Postat av: Mary Elle

hahaha, så är jag också. tack, jag blir så himla glad :D

2009-10-06 @ 17:37:54
URL: http://missweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0