Så där ..

Jag ha helt glömt bort att blogga, kom hem vid 9 tiden ikväll och ha bara suttit och kollat en massa jag missat under hela helgen :p Nu ska jag snart dra mig mot duschen sen så ska jag lägga mig! Är ju ledig imorron men känner att jag ändå vill upp i lagom tid, så jag ställer nog klockan på halv 11.
Idag var jag på skolan, hade psykologi B var ganska intressant idag. Hade inte lektionen fullt ut heller. Sen var det dans, och fy så jobbigt det var. Men det är bara bra, bra för mig och min kropp :)
Så var jag på smycka och beställde ett halsband som jag velat haft jag vet inte hur länge. Iallfall i 2 år, och nr jag såg de fanns i Östersund blev jag mer förälskad. Så jag visade Daniel detta som kostar 600 kr, och nu när jag var till honom gav han mig pengar till det. Som min födelsedagspresent då :) Jätte snällt, det är ju verkligen nått jag vill ha. Så tack min älskade ängel!
Sen var jag in på gina en snabbis, hittade kläder för 49 kr. Så jag köpte en klänning till mig själv och en tunika aktig men med samma tyg som min klänning till mamma. Den passade också och hon tyckte den var fin :) Roligt att göra henne glad!

Måste tacka Eva för hennes fantastiska stöd. Hon har ställt upp många timmar för mig för att hjälpa mig med arbeten från skolan. Och det är helt underbart. Jätte jätte tack!!

Nu ska jag ner till duschen.
Godnatt <3

Bilden är tagen lite mer än 3 år sedan :) Älskar dig lika mycket nu! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0