Oväder ..

Ja herregud, Östersund har fått snö oväder verkligen. Mitt fösnter bräda har fått på sig snö :p Jag tog ett kort men det syntes inte så bra, men slänger ändå upp den. Tur jag köpte skor idag då, när kunde vara mer passande!!
Jag har städat lägnheten lite, när Malin skulle städa så blev jag med sugen :p Konstigt att man blir sugen på att städa.
Just nu sitter jag och målar naglarna, ska pröva på franskmanikyr, alltså med helt vanligt nagelack så de blir ju bara b:igt :p Men jag testade att ha rosa ist för vitt få se hur de blir när det är klart, men de är ju så jävla pillrigt :P.

Snöööön, jag vet inte om jag tycker de är lite mysigt eller om jag inte alls gilar det. Haha..


Fina Eliaz igår :)


Var snäll med mamma din nu, annars kommer Diana och tar hand om dig och då skriker du ju bara i protest :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0