Nu är 2 saker gjorda..

Nu är 2 saker av 3 gjorde på 2 och en halv timme, jag har käkar frukost och faktiskt läst tidningen vilket jag aldrig gör. Jag har också gjort klart psykologi uppgiften och skickat in den. Sen så bär det väl av mot duschen snart. Men vad ska man göra sen då? Har ingen lust att stanna hemma allt för länge. Men det lär ju bli så ändå. Är inte på topp humör, men ska inte heller klaga allt för mycket.

Igår var jag iallafall hos Eva, jag och Krille åkte dit efter vi gick från Malin.
Sen måste jag säga att dom här dagarna har varit så otroligt mysig och bra på alla vis. Har varit superkul att få umgås med Malin som förut, visserligen har lill prinsen också varit med men det blir ju bara ännu mysigare. Eliaz visste nog att jag skulle hem igår, så då tror jag han tänkte äh, nu behöver jag inte behärska mig när na ändå ska hem så han tog och spydde på mig, tack lill skit :) Nu kan jag iallafall ta i honom som en bebis, inte som en porslinsdocka :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0