Men kroppen då ..

Jag har aldrig fått tränings verk i kroppen av dansen, men nu kan jag lova att det stramar som aldrig förr i rumpan och vaderna. Det gör så ont, vi gjorde några nya övningar igår så det lär ju varit det som bitit sig på kroppen.
Idag åker jag tillbaka till stan igen, åker med 8a bussen. Jag tror att jag följer med Therese till mormor&morfar ikväll för mamma ska jobba kväll igen. Det är ju roligare att vara där än att vara själv.
Var väl också tänkt att jag kunde ta svin-sprutan idag. Men jag törs fan inte, få ta den nästa tisdag då. Då är man lite mer förberedd.

Ne nu ska jag göra nått annat, packa ihop lite osv.
Har även hittat en ny telefon jag vill ha, suck. Jag är väl en människa som byter telefon hela tiden. Men nu har jag ju haft min i ett tag iallafall. Nja ska prata lite med mamma först, hon kommer bli tokig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0