Kväll ..

Nu är det ännu en kväll, man hinner knappt vakna så är det dags för att sova igen.
Jag och mamma har nyss fikat, varma mackor i ugnen. Jätte gott må jag säga. Tänkte snart ta och lägga mig eftersom man ska upp rätt tidigt imorgon. Funderar på att jag kanske ska hoppa in i duschen en snabbis nu också. Eller om jag gör de imorgon bitti. Lutar nog mot ikväll :p
På onsdag är vi lediga och på tisdag slutar vi till lunch. Känns bara onödigt att åka in helt ärligt. Men men de är bara att fara.
Jag har beställt en mjukisdress nyss också :) Sjukt billig, och helt okej var den. Kanske inte den snyggaste men inte heller var den ful.


 En jätte dålig bild, men så ser den ut iallafall, dom kan nog inte se ut på så många olika sätt.
Ne nu ska jag göra nått vettigare.
Godnatt, sov gott.










Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är den jag med vill ha :( den finns på IKEA :D haha

2009-10-18 @ 11:21:35
URL: http://ottiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0