Klockan 6 ..

Klockan 6 far jag och Eva mot andra delar av norrland. Gud så intressant :p Ne kanske inte så. Men det blir iallafall inte mer skrivning tills jag kommer hem, och när jag kommer hem vet jag faktiskt inte.
Har hämtat ny telefon också, gud vad roligt det är :) Hehe. Man blir ju som barn och ska hålla på och pillra hela tiden.
Har lastat av ett släp med ved också, jag tror morfar fyller på mer och mer för varje gång han åker hit, för högen blir större för varje gång :P Vi höll på i mer än en timme, gosh vad jobbigt det var. Men nu är det gjort, men han skulle komma hit med ett lass till :S Hur ska jag orka.

Ni får ha det en underbar helg alla.
Det ska jag ha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0