Im baaack ..

Nu är jag tillbaka till verkligheten igen, det är väl både bra och dåligt. Det är ju jätte skönt att få komma till älsklingen, men verkligheten behövs den med. Och det blir ju bara roligare att träffa honom om man är ifrån varandra lite.
Allt började ju i torsdags. Då skulle jag åka med Johanna till Sollefteå. Jag frågade henne när jag skulle vara klar och hon sa vid 3. När jag kom upp ur duschen hade Johanna ringt ett antal gånger. Så jag ringde upp. Då sa hon: Mamma har åkt från B-gården nu för att hämta dig. OJ, tänkte jag.. Jaha, det var bara att göra allt så bra man hann de. Men jag kan säga att jag inte visste vad jag hade tagit med mig :p  Men jag kom hur som helst till Daniel.
Vi har haft en jätte bra helg, massor av god mat, pil kastning (som jag vann på 2 gånger av 3 :D). Igår var vi även på paradisbadet, jätte roligt var det :) Resten av all tid har vi tillbringat åt att mysa och titta på film. Sen på fredagen så kom det 3 schäfer valpar dit, och herregud så söta dom var :) Valpar är ju det sötaste som finns!

När jag kom hem på Hammarn igen kom Eva och hämtade mig. Vi gjorde klart demokrati arbetet, YEAH så glad jag är nu. Nu är det bara 1 uppgift kvar. Den ska jag göra imorgon :) På tisdag har vi uppföljningsdag så då är jag ledig. Därför åker jag bara fram och åter imorgon.
Ne nu måste jag sove eftersom bussen går klockan 8 imorgon, och jag har ingen lust att försova mig.

Godnatt, sov gott.



Kommentarer
Postat av: Johanna

haha jo jag vet men nu är det endast fula kläder som bara tar en massa platts :P Ja jag kommer ju tyvär inte före jul <3 saknar dig med :( <3

2009-10-19 @ 11:01:04
URL: http://ottiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0