Godnatt ..

Har varit hos Eva ikväll, det var mycet trevligt. Var ju ett tag sen man bara fick vara och det var efterlängtat. Sen vet jag inte hur allt ser ut. Allting blir ju alltid så hastigt och lustigt hinner aldrig med att planera nått. Men det lutar åt kramfors hållet imorgon iallafall. Om det inte skulle vara så att Daniel kan komma. Men det tvivlar jag starkt på.
Men mer om det imorgon.

Satt och funderade lite nyss, tankarna går ju i hög varv när man väl sätter igång. Och jag känner att jag inte ha det gemensamma med mina vänner som dom har med varandra. Jag passar kanske inte in på just den fronten. Lite synd, kanske lite bortglömd för nu är det större och viktigare saker att bry sig i. Kanske?

Godnatt <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0