Godmorning ..

Vaknade för ett tag sedan och gud vad jag sovit skönt, ska väl ta och äta nån frukost kanske? Men det brukar alltid bli så att på söndagar är jag inge hungrig och äter inte förren maten. Jag vet inte hur det går till för det är alltid på söndagarna. Imorgon är det skola och jag funderar på att åka in imorgon bitti, man får ju som sagt hela dagen idag då. Och det är ju alltid skönt. Igår skulle jag sätta mig ner och plugga, ja men gud vad bra tänkte jag. Men mina papper är borta :o vart kan dom vara? Jag har haft dom i blocket hela tiden, det är absolut inte bra. Men hittade ett papper från svenskan, men inte dom andra 2. Gjorde iallafall klart alla dom frågorna.

Få se vad dagen har att erbjuda, mamma och syster är inte hemma heller.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0