Gladare ..

Jag är nog världens lyckligaste tjej. Har varit hos min bebis från lördag till söndag, och vi hade hur mysigt som helst! Vi låg mestadels i sängen och tittade på film och gosade i massor. Sen så for jag ju hem och det kändes surt. Idag har jag varit med Malin och Eliaz, syster var också med. Vi gick och åt luch på Lottis, sen gick vi runt och kollade lite på byn. Jag och syster gick hem, travade ved sen åt vi när mamma kom hem sen så fick jag skjuts till Malin igen :) Sen gick jag in på facebook precise innan jag skulle med bussen och där hade kusin Robin skrivit att han skulle åka in till stan. Så jag skyndade mig att skickade iväg ett sms och jag fick åka med honom, TACK! Det var otroligt skönt att slippa ta bussen och man hade någon att surra med. Sen när jag väl kom hit så har jag duschat och sen inget mer. Måste snart försöka sova, ska upp tidigt imorgon.

Jag har inget behov av dig, det är som att vara vänn med en bil. Bara en som vårdar och försöker hålla vänskapet bra medans den andra bara kör sitt eget race. Jag har äntligen kommit underfunn med detta och det är otroligt skönt, det är båda 2 som måste ta och GE.
Jag är tacksamm över de vänner jag har och jag vet att de finns där för mig vått som tort. Jag älskar er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0