Även den som går sakta kommer fram ..

Jo visst är det så, men jag är en som är snabb. Vill hinna planera och ha god tid för mig, men Daniel är så tvärtimot som det går. Det tycker jag är hemskt jobbigt. För det påverkar ju mig. Som nu, klockan halv 1 så får jag veta att jag kan komma idag. Jaha, nu har jag så mycket tid på mig eller? Tur jag ska åka med Eva och jag tänker inte fixa mig ett dugg kan jag tala om. Jag åker o fixad och o duschad för här hinns det inte med allt som ska göras. När mamma kommer hem ska vi in med ett släp ved. Det tar sin tid det. Och nu är det fullt i ett rum så nu måste vi gå genom garage porten och då tar det ännu längre tid. Suck!

Så jag får helt enkelt ta mig en dusch när jag kommer fram ist. Det är ju bra att vi har varit ihop i över 3 år, han är van att se mig ofixad så det gör ingenting.
Och min telefon verkar aldrig vilja komma, så tråkigt ...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0