Äntligen ..

Nu är jag äntligen hemma på Hammarn, eller jag är forfarande inte hemma. Men jag är på mammas jobb, ska vänta på att hon slutar så jag har bär hjälp sedan :) Jag tog inte med mig datorn heller, så det blir en data fri helg. Skönt att komma ifrån den också annars sitter man ju där hela tiden. Kände att det blev alldeles för tungt för att bära på med all annat jag skulle ha med mig. Så gick jag men packningen i morse på skolan också.

På lördag kanske det blir så att jag åker med mormor och morfar till Kramfors, och träffar Daniel tills på söndag. Det blir kort tid och intensift men det är ju absolut värt det :)
Ne nu ska jag sluta sitta här :)
Ha en bra helg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0