Värre ..

Jag har nog aldrig blivit så här dålig av en spruta. Natten bestod av frossa och illa mående. Så var ju Eliaz vaken jätte mycket inatt. Men tur han var det en natt man ändå mår för dåligt för att sova. Idag har jag haft ont i huve hela dagen iallafall. Jennifer har varit här en sväng :) Sen har jag Malin, Ida och Zanna käkat middag :)
Nu ligger jag på soffan och ha gjort ett tag, Ida passar Eliaz och Malin har diskat. Jag är den lata!
Imorgon klockan 9 ska jag ju till sjukstugan igen, och ta bort födelse merket. Ska bli skönt, men är ju orolig som vanligt.
Sen ska jag på praktiken imorgon! Så hoppas jag inte får ont när dom tagit bort födelse merket.
Nu får ni ha det så bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0