Trötter, butter ?

Jag känner mig så himmla gnällig idag. Jag har en dålig dag, men jag hoppas att det blir någon ändring snart. Är hungrig som en gnu också har fortfarande inte ätit.
Nu ska jag ta och berätta en sak, som jag har glömt i nästan 2 veckor :p Jag har slutat snusa ju! Jag fattar inte hur jag har kunnat glömt bort en sån sak. Det är ju en stor sak, för mig iallafall.
Jag ska berätta hur det gick till måndag den 2/11 så köpte jag en ny snusdosa så gick jag på dansen. Sen när jag kom hem till lägenheten så var jag utan snus. Hade alltså tappat dosan. Så då satte jag tjur sidan till och tänkte för mig själv: ne då ska jag fan inte gå och köpa någon snus heller. Så vart det med det!
Mmåste jag äta nått, och fundera på vad man ska göra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0