Sjukstugan hela dagen ..

Idag klev jag upp klockan 9 för att jag skulle åka på sjukstugan och ta gris-sprutan. Mamma och syster skulle också med, så hämtade vi upp Malin vid 9.50. Dom skulle börja ge sprutorna klockan 10. När vi kommer dit var det hur lång kö som helst. Vi fick nr 45, klockan halv 12 hade jag tid hos tandläkaren. Vilken tur att de va under samma tak, vi hade fortfarande inte fårr kommit in då. När jag var klar hos tandläkaren så tog vi och for därifrån vi åkte på Lotties och åt lunch, sen tillbaka dit igen. Klockan 1 fick vi komma in.
Jag var så himmla nervös, Therese tog först. Hon gjorde en liten min men inget speciellt farligt. Då tänkte jag att jag måste ju klara det här om hon gör det. Satt mig i stolen och vips så var det över. Det var ju absolut ingenting att gruva sig över. Det gick hur bra som helst.

Sen så for vi hem till Malin, men hann inte alls så mycket innan vi fick fixa oss och bege oss mot sjukstugan igen. Då det var Malins tur hos tandlkaren. Hon satt där och laga tänder och jag passa Eliaz, blev brydd över att han var så snäll mot mig. Sen gick vi på affären och handlade mat, vi ska äta god kebaben igen :) Så ska jag sova här med, imorgon är det praktik med Eva som gäller :)

Idag fyller min mamma år, så jätte grattis till dig bästaste mamma :) Älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0