Nya tag ..

Nu hoppas jag att jag får vara frisk ett bra tag. Nu är det bara att ta nya tag imorgon.
Gårdagen hände igenting alls, jag var bara hemma. Eller jag var med Eva en sväng på skolan och gjorde inbjudan till Diacot. Sånt måste ju göras det med. Sen var jag bara hemma och tog det lugnt och tyckte synd om mig själv. Idag var jag inte på skolan, jag tänkte att det är väl bättre att stanna hemma idag än att åka och kanske bli sämre tills imorgon. Idag när jag vaknade så kände jag inte alls igen mig själv från igår. Så mycket bättre jag är idag. Men fortfarande inte frisk.
Har nästan nyss kommit upp från duchen. Sen har jag pratat med Johanna en stund.
Jaja, nu måste jag nog ta och natta kudden.
TACK Krille att du fixade min msn <3 =D

Du borde för fan skärpa dig, har du inge vett i skallen eller?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0