Min beställning ..

Nu har min beställning från Yves Rocher kommit. Ska bli soligt att testa imorgon :) Imorse var det en stressig morgon. Skulle upp vid 7.10 men nejdå. Var nog för trött imorse klockan 7.35 gick jag upp. Fick ju stressa som aldrig förr, skulle ner och tvätta håret också. Men kom på skolan i tid. Skoldagen gick jätte bra. Men gick klockan 2 till jobbet för att sätta på en bedövnings plåster. Så jag kände ingenting när hon tog stygnen. :) Det var verkligen en lättnad. Jag som är så över känslig. Malin var även där med mig.

Imorgon ska jag vara med Krille hela dagen, halv 9 är det bio och efter lunch så är det någon föreläsning om invandrare. Det kan nog vara jätte spännande. Sen är det bara torsdag och fredag kvar. Dom här veckorna går för fort. Alldeles för fort, jag hinner ju inte med någonting ju. Uscha, jag hade tänkt mig så mycket mer. Men det går för fort.

She treats me with respect she says she loves me all the time. She calls me fifteen times a day she likes to make sure that I'm fine. You know I've never met a girl whose made me feel quite so secure. Shes not like all them other girls they're all so dumb and immature

Det var en jätte fin text, men så lätt är det väl ändå inte? Kämpa på om du vill komma någon vart.

Här är det jag fick hem idag :) Det var även med en instruktion på hur man kan lägga ögonskugga, spännande tycker jag och ska självklart provas imorgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0