Middag ..

För en syund sedan så kom jag hem från Eva. Jag gick upp till henne vid 3 tiden. Krille och Kim kom förbi en sväng också. Jag blev bjuden på en underbart god middag. Kyckling, ris och fetaost sallad. Det var verkligen jätte gott. Det borde vi äta igen :) Tack så hemskt mycket för maten. Sen spelade vi en rummy, jag vann. (men visst blev ni brydd nu va?) Öhm, skämt och sido =)
Har nyss pratat med Daniel, han är jätte sjuk. Stackarn, jag skulle inte vilja vara han nu iallafall. Jag är också lite sjuk men det känns bättre nu så är ju jag sjuk av sprutan. Tror jag iallafall.
Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Tack Eva för en fin kväll.

Imorgon när jag vaknar ska jag skriva ett speciellt inlägg, om någon jag håller nära hjärtat <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0