Långa mellanrum ..

Jo nu blir det långa mellanrum för upptaderingen. Men imorgon är jag ju tillbaka till staden så då har jag ju inget för mig.
Har ju son sagt varit hos Malin i helgen.
I fredags så var vi barnvakt åt Novalie, Zanna kom efter hon slutat. Malin la sig tidigt, jag och Zanna tittade klart på idol. Fel som åkte ut enligt mig iallafall.
Igår klev vi upp halv 8, men jag och Malin gick och la oss en stnd efter frukosten. Sen kom Jennifer :) Vi fikade och så kom Natalie. Vi alla gick till Malin och gjorde mat. Eller Malin gjorde det mesta av maten. Det blev hemgjord kebab :) Jätte gott, och en jätte härlig och trevlig kväll :)
Idag så var jag alldeles för trött för att kliva upp men Zanna och Malin. Så jag tog en sov morgon till 10 tiden. Så underbart skönt. Ska vara tacksamm över att jag kan få sova ut. Det önskar jag Malin just nu!
Sen när Malin gick så började jag städa åt Malin. Klockan var väl då kanske halv 1 och jag gick därifrån halv 4. Men inte fan ha jag hunnit gjort så mycket, alltså det tar ju sjukt lång tid att städa? Helt otroligt.
Nu ska jag äta sen ska jag packa och bege mig till Malin för en sista natt innan jag drar till staden

Älskar dig Daniel!


Kommentarer
Postat av: Malin

Hur underbar är du inte som kommer på iden att du ska stanan och städa hos mig?

Näe ja finner som sagt inga ord.



TAAAAAAACK!!<3

2009-11-02 @ 12:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0