Konstigt men skönt ..

Kom hem för en stund sedan, och det känns så himmla konstigt att vara hemma och ha tid för bara mig själv. För tankar osv. Men så klart är det behövligt och skönt.
Idag klockan 9 var jag ju och tog bort födelse märket, gud vad skönt att ha det borta. Kanske jag kan ta mig ett steg närmre mitt mål?
Sen åkte jag på praktiken, redan sista dagen imorgon för den här veckan. Nu är det en sån period igen att man inte hinner med sig själv ens.

Jag har otroligt många funderingar som snurrar runt i mitt huvud, det ligger liksom där och skaver. Jag måste verkligen vara smart nu, jag kan inte göra om samma tabbe EN gång till. Men det är ju lättare sagt än gjort väl? Jo det är ju det. Men jag hoppas att jag har strykan och att du verkligen har motivationen.

Nu ska jag göra mig klar för sängen, en stor och skön säng istället för en madrass :p men den är rätt skön den med, men just nu spelar det ju inte sån stor roll eftersom jag ändå inte kan ligga som jag vill för alla ondheter...... Godnatt och sov så jätte gott <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0