Fullt upp ..

Nu har det gått flera dagar innan jag har skrivit igen. Men jag har haft fullt upp hela tiden.

Torsdags: Jag var på skolan som vanligt. Krille följde med mig hem en syund. Therese och han hade vatten krig vill jag lova. Det var blött!! Men Krille han somnade han på soffan, blev väl helt slut efter dom hade busat. Jag packade för att sova hos Malin. Både torsdagen och fredagen. Gick ner till Malin och jag vet inte riktigt vad vi gjorde. Ida kom, vi åt vitlöksbröd och jag höll på med en julklapp till Daniel.

Fredag: Var på skolan, när jag slutade så gick jag hem för att hämta dop presenten och några andra saker. Sen hörde Malin av sig och jag gick ner till henne. Bjöd hon på pizza, var på apoteket, fixade tårtorna till dopet. Gick hem hit så kom Natalie. Malin skulle slinga sig och jag skulle få bli klippt. Sen var det full rulle, Malin slet ut hela gaderoben men hittade ingenting hon ville ha på sig. Blev en sen kväll!

Lördag: Dop dagen! Klev upp vid ja halv 9 kanske? Minns inte. Åt frukost, Malin duschade, jag duschade, vi gjorde oss klara. Vid 11 var vi klar och gick då på whalbergs (stavning?). Malin hittade som tur var en kofta som passade till det hon skulle ha på sig. Gick hem till Malins mamma&pappa. Malin skulle på med kläderna, hon skulle testa skor. Fick inte på sig några. Jag ringde till mamma som fick komma ner med ett par, som passade phuu.. Sen fick vi äntligen sätta oss och käka lunch. Sen så fixade jag Malins ögonskugga, Jennifer kom och vi åkte upp till Kyrkan. Ja orka jag berätta mer?? Dopet var iaf jätte fint :) Han var så snäll lill pojken (trodde jag inte). Sen vare fika och paketöppning. Allting han fick var fint! Sen gick jag och Malin från kyrkan vid 5 ungefär. Igår kväll var vi skapligt död!

Det är min helg i stora och små drag :)


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0