En bra dag ..

Imorse var jag lite kinkig, jag ville absolut inte upp! Men jag satte mig upp i sängen med en stor suck samtidigt som jag drog på mig kläder. Jag blev ändå pigg ganska snabbt, men jag fick stressa en hel del imorse. Mamma åkte med 8a bussen till Östersund så jag skulle alltså få iväg mig själv + Therese imorse. Men Therese bara stog och skrattade åt mig så som jag sprang runt, kastade av mig en tröja, testade en ny, tog på mig den jag hade igen osv. Men vi kom på skolan i tid båda 2 :)

På skolan så gick det jätte bra. Va med Eva lektionerna innan lunch och med Krille lektionerna efter lunch :)
Kom hem och strax därefter kommer Therese hem. Jag kollade på Andra Avenyn och Therese på tv. Sen gjorde jag mat, tror Therese tyckte om det för hon åt nog i princip lika mycket som mig :P
Sen kom mamma hem, med mitt efterlängtade halsband! Det var jätte fint. Bad även mamma köpa en ögonskugga dosa från Åhlens, jag vet inte hur många färger det är i den. Så nu kan man pyssla på lite med ögonskuggor.
Sen fick Therese ett nagellack, som jag tyckte såg fränt ut. Och visst var det de, jag tänkte men det vill jag testa. Så nu har jag ill lila naglar, jag är lite ovan när jag haft rosa sen i sommras men jag tyckte det var fräckt :)

Alldeles nyss så tog jag och tvättade smink borsten, 1 svamp och 1 "tuss"?. Allting blevv så rent och fint, jag tvättade det med shampo, har aldrig testat det innan men har tänkt på det länge. Det blir ju så mycket bakterier på dom. Och jag kan ju säga att dom inte var rena. Uscha.

Lägger upp bilder från dagen :)
Mitt läckra halsband, tack Daniel :)

Alla fina ögonskuggor :) 48 st olika var tvungen att räkna ut de nu.

Snyggt...

Rena och fina, var alldeles bruna innan..



Kommentarer
Postat av: jenny

ååh! vill också ha ett sånt halsband, fast som de står jenny på då! :) vet du vart dom finns å få tag på??

2009-11-18 @ 13:45:40
URL: http://jehny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0