Bio + föreläsning ..

Idag på praktiken har vi varit på bio slumdog millionaire, den var bra men ändå seg och trälig. Men ångrar ju inte att jag var med Krille och såg den iallafall. Sen var vi på föreläsning. Hade hört om att det skulle vara om en invandrare. Så jag trodde det skulle handla om hur det var och om hela processen innan man blir en svenskmedborgare. Men när vi kommer dit så stämmde det inte alls. Visserilgen var han inte svensk men det han skulle föreläsa om var poesi. Det var både intressant och tråkigt. Jag tycker ju inte att det är någon "konst", jag ser inte konsten i vilket fall. Men ändå intressant för poesi är ju allt och inget. Finns ingen speciell ram inom det.

Ikväll händer nog absolut ingenting. Ska försöka lägga mig i bra tid den här kvällen när det inte gick igår.
Hur svårt ska allting vara? Börja tänka, börja behandla.


Världens finaste prins Eliaz :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0