Bättre lust ..

Just nu har jag bättre lust till att skriva, så får bli några rader då.
Allting är upp&ner, mitt eget val så klart. Men va fan. Lite i gensvar skulle inte alls skada mig. Eller skulle det kanske det?
Nu kom sms:et, hur ska jag kunna hålla mig? I dessa dagar har jag ju faktiskt gjort det. Men nu är jag för svag för att kunna hålla mig på egenhand.
Skit samma.

Idag har vi varit hos mormor&morfar eftersom det är farsdag. Krille och Micke kom oxå och fikade tårta. Gott gott var det vill jag lova. Sen for vi hem, och jag har legat i sängen hela tiden. Så jävla mensverk jag har haft idag det är så fruktansvärt hemskt. Men nu börjar det bli lite bättre iallafall.

Ska städa udan på rummet, ser ut som ett bombnedslag. Kläder fulla golvet, i högar. Vet inte hur det kan se ut att vara så mycket. Sen ska jag ut och gå en sväng! Måste ha luft. Klarar inte av det annars. Efter det blir det en dusch sen sängen.

Jag börjar nu min praktik också, men måndagar har vi fortfarande skola. Just det måste läsa lite psykologi med. Orkar verkligen inte det.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0