Where i going?

Ännu en skol dag, hade nationella i matte i morse. Har absolut ingen aning på hur det gick, jag tror dock att det inte alls gick bra. För det gör det aldrig. Något jag inte förstår mig på är matte, det måste vara en dum jävel som kommit på alla onödiga saker som jag inte ens kommer ha användning för senare i livet. Eller nått kanske man behöver om ca 10 år eller nått, men hallå? Hur mycket kommer man ihåg då? Nej för mig är matte svårt! Bara 2 skoldagar kvar nu och det hurrar vi för.

Idag/ikväll kanske jag ska till Torvalla för att umgås med Malin, eller jag ska dit bara hon orkar och vill. Det brukar kunna vara en annan 5a nu för tiden när hon är gravid. Tråkigt att hon blivit tröttare :p

Jag vet inte vad jag ska göra? Kan du inte bara skita i mig så jag slipper välja? Jag orkar inte med det här längre, det livet är jag less på nu. Jag vill må riktigt bra och känna mig trygg, visst jag ska inte böla och säga jag ha det dåligt. Men jag är så förbannat less på de här nu så jag snart gräver ner mig tills du blir den jag vill att du ska bli. Men jag kommer aldrig kunna ändra på dig, och du har inte viljan det har vi sett ett x antal gånger genom alla år. Men sammtidigt älskar jag dig så otroligt mycket så att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Du har gjort mig svag inför dig och du har en hasp på mig som jag själv inte kan lossa på. Fuck this. Jag vill bara ha det normalt. Jag är inte heller perfekt!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0