Ta man vara på tiden ?

Imorse när klockan ringde 10 över 7 så tänkte jag skita i skolan. Jag var så fruktansvärt trött, och det skulle bli en jobbig morron. Har ju platttången hos Jimmy så jag fick helt enkelt sminka mig här hemma äta frukost och borsta tänderna. Sen fick jag gå ner dit i morron hår som inte såg bra ut och fixa håret där. Sen begav jag mig på skolan, där hade vi yrkesdag eller ja förmiddag. Ingen närvaro ingenting så jag hade kunnat lega kvar i sängen tills jag började halv 2 efter lunch. Men det var ändå bra att jag gick upp, bättre med rutiner. Jag och Linda gick iallafall och lyssnade på psykologer, och dom tjänar sjukt med pengar :p Sen lyssnade vi även på polisen om de jobbet. Sen gick jag och Linda på stan och jag köpte en bikini, den var otroligt snygg faktist, och den passade super bra på mig. Så nöjd har jag aldrig varit när jag köpt bikini förut.

Det slog nyss klart för mig vad tiden går fort. Idag är det precise 1 månad till att många tar studenten och precise 1 månad kvar tills Novalie blir 1 år. Det är helt makalöst, snart tar jag ju själv studenten. Snart sitter jag nog i en egen lägenhet och själv har barn, jobb. Det skrämmer mig att tiden går så snabbt för man hinner inte njuta av den på samma vis nu som förr. Och bara en sak, det könns som att det var för 3 veckor sen Malin berättade att hon trodde hon kanske var gravid, när vi låg i hennes säng i torvalla och räknade. Men nu ska hon ju snart föda, det är 2 månader och 21 dar innan den beräknade dagen är. Å herregud, man ska hinna med sig själv men också sin familj, vänner, pojkvännen och skolan. Och åren bara går, och man hinner inte med. Jag tycker inte jag hinner med själv.

Nu ska jag börja på med maten. Så vill jag bara tilllägga att jag tycker du är en sån falsk person. Du tror du är så vuxen och att du behandlar allt så vuxet. Men det är ju bara skit , jag tror du ha svårt med att gilla dig själv. Så du måste visa dig så jävla viktig hela tiden för att du ska få en bekräftelse som du inte får annars.
 
Ne puss..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0