Sova sig bort.

Nu ska jag försöka söva ner allt tankar. Jag förstår inte varför jag håller på så här, men det känns ändå som jag verkligen vill ha ett stopp. På ett eller annat sätt, men som sagt så funkar det ju inte för mig. Det går ju inte. Jag inbillar mig själv en massa skit sen säger jag det men kan inte stå för det så blir det samma visa en gång till. Får skylla mig själv delvis.

Jag har iallafall varit hos Malin idag, vi har spelat rummy. Men hon vann hela tiden, men det är faktiskt roligt att förlora oxå. Så kämpar man mer nästa gång. Sen kom Ida och vi fikade, sen skjussade dom hem mig. Kom hem för 1 timme sedan ungefär. Så nu har jag kollat allt på datan och ska sova en skön sömn.

Imorgon har jag ingen aning om vad som händer. Kommer nog bli sittandes hemma bara. Kan väl vara skönt men jag känner att jag absolut inte vill vara själv just nu. Malin blir kvar i staden och Daniel kommer ju inte. Inte så brydd över det. Och stanna i stan blir inte heller bra, för då är Linda i Hammarn och gosar med sin pojke. Hoppas ni får en bra helg, och alla ni andra oxå förstås. Kommer förmodligen inte blogga i helgen för mamma är ju så omodren och har inte internet. Kanske blir av om vi åker till mormor som är lite mordernare.  (:

Puss ,  godnatt.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon är i ö-sund nu och ska till hammarn imorgon :(

2009-05-07 @ 23:30:51
URL: http://ottiliia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0