Snart helg..

Igår hade jag Linda & Malin jätte trevligt, vi spelade kort och jag vann. Vi började även på en till men hann inte spela klart den, på de spelet var Malin i topp. Sen åkte jag och Linda hem och jag hoppade in i duschen sen la jag mig i sängen och kikade datan. La mig rätt tidigt men mådde inte 100, somnade inte alls tidigt. Låg och vred och vände på mig jag var skit trött men kunde absolut inte somna. Klockan ringde 7, jag klev upp och gick på toa. Men kände att jag inte mådde nå vidare. Skit konstig känsla som jag aldrig känt förut. Magen typ vred på sig och ögonen vimlade. Ja jag vet inte. Gick dock inte så bra att sova heller, men somnade om och vaknade 11. Och nu mår jag bra, jag förstår inte vad de va, och att man alltid börjar må bättre efter man vaknar sedan.

Imorgon är det fredag, men jag har ingen aning om vad man ska göra. :( tror inte att Daniel kommer till mig heller, han verkar inte så angelägen.

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0