Skönt ..

Idag kvel jag upp vid 10 i 9, hade smikat mig klart och snt kl 10 över så jag tyckte att jag hade god tid på mig men ändå så blir jag stressad när jag ser att jag måste gå för då är jag inte alls klar. Jobbigt de där, när man ser att man har tid så segar man så otroligt. Gjorde nå grupp arbete idag på skolan, sen hade vi matte. Gjorde 2 sidor på matten. Jag måste verkligen få in i huvudet hur man räknar alla dessa olika saker. Men det vill inte fassna. Sen mötte jag upp Malin på stan och vi strosa på, pratade en hel del och det behövdes. Har ju inte pratat riktigt nu på ett tag. Va på H&M och hittade en skjortklänning, så jag ringde till mamma och frågade om hon kunde hjälpa till med 100 kr och hn var snäll och gjorde det. Det var så länge sedan jag köpte någonting nu, eller länge sen jag köpte kläder. Köpte även en sminktuss oc en smink borste.

Sen så tog jag bussen hem för jag kände absolut inte för att gå, va hemma runt halv 7. Så kom jag hem startade datan och gjorde 2 svenska uppgifter. Så nu är det klart så man sliper oroa sig för dom. Ska städa undan lite här ocksp tänkte jag. Sen ska jag börja läsa andra boken av Lotta Thell, skit bra böcker. Det handlar om hennes liv som missbrukare, 15 år i första boken och heroin missbrukare. Så jag är nyfiken på den andra boken nu.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0