Sista april ..

Min sista april var väldigt lyckad, jag tror fan att det var länge sedan det var så roligt. Det har jämt varit nått eländigt varje gång man ha druckit men inte denna gång. Visst många känslor kom upp där ett tag och det var mycket snack om hur jobbigt folk tycker jag ha haft. Skit i det. Jag hade köng den kvällen. Pratade, spelade kungen och diverse, dansade och sjöng :) Gick på byn först men det var ingen plats för oss, betedde vi oss så där när vi var yngre? Isf så skämms jag, så vi gick ifrån Hammarn ganska snabbt. Vi har helt enkelt blivit för gammal för sånt där.
Sen i helgen ha jag inte alls gort mycket, grillat varit ute i solen och bara mått gött :)

Nu sa jag lägga mig och kika på en film. Imorgon måste jag ta tag i några arbeten, och jag måste verkligen plugga matte nu.

Puss & godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0