Nudlar...

Ja nudlar får det bli till middag idag, jag orkar inte göra nått annat. Idag försov jag mig, typiskt. Vaknade av ett ynka sms måste ha legat på spänn. Det var Jimmy H som skrev och va lite sur måste jag få säga. Han skrev vis halv 9 och ca klockan 9 var jag på skolan. Det var snabba syck men har dock inte känt med så jävla snygg idag heller. Har inte gjort nått idag känns det som, känns bara som jag gått hur mycket som helst. På luchen gick jag Jimmy H och Jimmy P hem till Jimmy H. Jag somnade iallafall :p
Sen tillbaka på skolan och ha matte sedan hem. Nu har jag gjort ett arbete, och ska göra nudlar. Sen ska jag försöka göra klart en psykoligi uppgift, för den vill jag ha klar på fredag!
Har ingen aning om vad kvällen har att erbjuda, vet bara att jag ska plugga psykologi och hoppa in i duschen.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0