Men gladare ..

Kom hem från skolan för en stund sedan, varit en lugn dag. Försov mig dock imorse, och ja det var ju mindre bra. Men jag kom dit iallafall och vad har hänt ? Haft lektion, skulle gå på matten men behövde inte vara kvar för Emma har inte sagt om jag behöver fixa någonting, och Pernilla berättade att jag fick G på nationella. Så nu har en stor tyng från mitt hjärta åkt i från mig!! Stolt över mig själv till och med är jag, det trodde jag inte om mig själv :)
Underbart väder idag också, jag ska ta och fixa en uppgift idag. Så ska jag städa och gå ut och gå tänkte jag.
Jag känner mig så otroligt lättat så jag vet inte vad, och jag vet inte riktigt varför heller. Har även kommit på vad Malin ska få i student present, hoppas det hinns och att hon blir glad!

Puss,   hörs senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0