Mätt och belåten ..

Jo nog är jag mätt alltid, för mätt de blir så man knappt kan andas. Jag va på skolan idag och har egentligen inte fått nått gjort, vi gick igenom ett nationella prov i matte sen 2002 så vi kan träna inför våran nationella. Så hela klassen gjorde det tillsammans. Och det tyckte jag var bra, det är sån bra klass så om jag inte fattar så vågar jag säga att jag inte fattar. Man skämms inte på något sätt i våran klass. Sen så tog jag och Linda oss ner på stan för att handla middag, så vi har festat till det idag med fläskfile, kroketter och sallad :) Väldigt gott och väldigt mycket för mätt.

Vi ska ta 18.15 bussen till Torvalla och spela rummy med Malin :) Ska bli mys , en riktigt mysdag idag tycker jag.
Jag har köpt ett linne och en t.tröja idag. Men nu är det att spara pengarna.. Har väl ca 800 kr kvar denna månad. Men det räcker om man inte gör nått nödvädigt. Va så länge sen man köpte kläder så denna vecka blev de en hel del faktiskt :)

Ne nu ska jag börja göra mig klar, skriver nått sedan kanske.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0