Låång dag ..

Mitt internet funkar absolut inte som det borde. Eller det är ju inte mitt internet, men det jag sitter på. Så nu sket jag i msn, och tänkte skriva bloggen sen sova. Klev upp halv 7 imorse, jag var otroligt trött. Kom till skolan och satt mig i bussen åkte mot Norge då, när vi kom fram fikade vi sen föreläste en kille om ett behandlings hem han jobbade på sen blev vi visad runt i det huset vi var i också. Men jag fattade inte så mycket mer än att ungdomar var där och fick spela in låtar med mera gratis där :p Sen åkte vi på ett bad och en gubbe berättade lite om det, sen vidare till ett pizza ställe. Åt så magen stod rakt ut på mig, jag var så mätt. Sen fick vi även en rundtur i den vackra staden, och äntligen bar det iväg hemmåt igen. Synd det att man ska hålla på att åka bara över 1 dag. Men det behövdes en omväxling.
Så nu känner jag sömnen i mina ögon för jag sov bara 20 min högst på dit vägen.
Den här veckan börjar vi kvart över 8 alla dagar, och för mig känns det som att det kommer bli ett stort hinder. Jag behöver dom 2 ynka dagarna när vi börjar 10 och halv 1. Men det är bara att försöka stå ut.


Sängen väntar!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0