Knock you down ..

Min långa helg har varit helt okej, visst har jag varit arg och besviken en hel del. Men jag känner mig otroligt lättad i hela kroppen på många olika vis. Jag har verkligen fått pratat av mig och känner att allt inom mig känns bättre. Jag har även gjort klart hemprovet i matte och naturkunskaps uppgiften =D Det var det tråkigaste arbetet jag har gjort och det var inte lätt. Men nu är det gjort!! PUST. Nu är det bara 3 veckor kvar, och då betyder 1 vecka STUDENT veckan vad roligt :)
Jag har alltså varit med älsklings Eva hela långa helgen, pluggat och mått gott, slängt in ved..

På tisdag ska jag tillbaka till Hammarn för att titta på musikalen, sen så får vi se vad som händer. Crousing i Sollefteå i helgen, det hade varit sjukt kul att fara dit i år också. Förra året hade jag äckligt roligt iallafall.

Fick pengar av min snällaste mormor idag , taaaack så jätte mycket.
Jag har världens bästa familj!

Puss       " I knock you down


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0