I have try ..

Igår åkte jag ju till Hammarn för stt titta på musikalen, det var inte så mycket folk. Men den går ju idag och imorgon också. Jag tyckte att dom var duktiga och handlingen var bra. Men måste bara kritisera och säga prata högre och tydligare. Men jag har ju själv varit med och jag vet hur svårt det är. När musikalen var slut åkte jag hem, pratade med Eva, sedan med Malin och sist med  Daniel... Sen sov jag gott.
Va ledig från skolan idag sa Linda vilket passade mig otroligt bra eftersom jag inte tog mig med 10 bussen. Så jag Malin och Zanna + Novalie var och åt lunch på kaffestugan idag.
Nu känns det som om jag är tvungen att städa, det är så dammit och äckligt här inne. Ska ju ha städat ett tag, men det har alltid kommit upp roligare saker. Och vem gör inte roligare saker istället för att städa?

Jag förstår inte alls varför jag ska fortsätta försöka längre, nu lämnar jag allt och väntar på ditt försök. Om det nu kommer, men jag har inga förväntningar alls. Livet är som det är och jag kan absolut inte ändra på någonting. Kanske lika bra ?
Efter reng kommer solsken..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0