Huvudvärk ..

Igår hände varken det ena eller det andra som jag skulle ha gjort. Utan jag och Linda fixade lite vin, hade en trevlig kväll. Vi var med Lindas kompisar från media. Huvudet och kroppen känns så där kan jag säga. Har vvaknat hela morgonen och druckit och druckigt.
Även så spö regnar det ute, men hur kul är det då? Jag hoppas att det slutar regna tills ikväll iallafall när Ida har bal. Tråkigt för dom annars!!
Idag ska jag till Hammarn för att se musikalen :) Hoppas att den är bra.

Nu måste jag få slänga in några hatiska meningar. Jag förstår inte på något sätt hur du kan vräka ur dig allt i din blogg. Alltså man blir mer och mer förbannad för att du ja du ska försöka vara vuxen men ditt beteende on real är inte detsamma. bläää ..

Nu ska jag packa lite sen lägga mig och vila en stund.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0