Helgen ..

Min helg har absolut varit jätte bra måste jag säga. Mamma kom och hämtade upp mig vid bussen när jag kom till Hammarn. Vi åkte hem och gjorde middag, efter det så åkte jag upp till Tijan. Det var otroligt roligt att se honom igen, och han var så fin. Inte van att se alla muskler han hade men man blir väl van : ) Det var iallafall jätte härligt att se honom, och på rätt bana..
Igår så vaknade jag klockan 10 och var pigg, men jag tvingade mig själv att somna om För jag tyckte att få jag sova ut så ska jag minsan utnjyttja helgerna. Så jag vaknade halv 12, gick och duschade osv. Sen gick och Krille ner på ICA för jag behövde snus, sen vidare till somis och träffade Krilles mamma,mormor, gammmomma, Bengt och söta Elsa. Va där hela dagen och kvällen. Åkte och åt pizza med mamma också, sen följde hon oxå med upp ett tag :)
Det roligaste var att höra när Elsa sa att hon ville lyssna på poker face, jag kan inte stava eller utrycka mig med alla dom bokstäverna hon sa poker face med. Men är man snart 2 år så är det inte alltid så lätt :p
Så idag blev vi bjuden på middag hos mormor&morfar. Det var gott :) Sen var det bara att åka hem och packa och sen blev det bussen in till Östersund.
Ska snart läsa dom sista sidorna i boken sen börja på den andra. Syskonkärlek heter den, tror den kommer vara riktigt bra.
Imorgon ska vi till Norge, så skriver om de besöket imorgon..


Puss& Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0