Härligare helg ..

I helgen har det ju varit helt otoligt underbart väder, för varmt för att visa sig ute nästan. Jag har inte gjort något speciellt heller, bara varit hemma, hos mormor och morfar och varit med Krille. Försökt sola har jag också gjort, idag låg jag och pressade i en timme men till slut klarade jag inte av något mer, svetten rann huvva. Jag, mamma, Therese och Krille grillade igår. Så gott det var. Det finns nog inte så mycket mer att skriva om.

Jag vet dock inte vad jag önskar att du gör. Skiter du i mig blir allt bättre tror jag (?), men försöker du följer jag nog mitt hjärta just nu iallafall. Mitt hjärta kan ju hinna ändra sig, man vet aldrig. Jag har lagt ner iallafall, och det känns som en befrielse!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0