God natt !

Nu är det verkligen dags för att sova, man somnar sent och kliver upp tidigt. Och ändå gör man någonting på dagarna. Helt sjukt att man inte slocknar på kvällarna, att man inte ens är trött vid 10. Men men, har iallafall varit hos Natalie med Linda och spelat kort. Diana vann.. Sen gick vi därifrån bort mot Jimmy för att hämta mig plattång som var hos honom. Sen följde Linda med mig hem, och hon var här ett bra tag. Vi snackade en massa både allvarliga saker och saker man skrattar åt. Skönt!
Så nu är ännu en dag avklarad och jag redo för sängen och några timmars sömn.

Puss&  godnatt ..     Saknar min kille. konstigt att somna själv om nätterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0