Every day ..

Igår var det absolut inte min dag. Men nog om det!
Idag vaknade jag av att Jonas halv 8, klev upp försökte fixa mig och prata med han samtidigt. Jag kom på skolan precise till halv 9 då nationella började. Jag hoppas verkligen att jag får G!!! Det skulle vara en lättnad. Sen efter nationella så skulle vi ha svenska och spela massa barn spel och skriva om det. Men det var bara några som fick igång spelen. Så det vart inge med det heller. Sen så är vi lediga imorgon så jag åker hem på hammarn idag :) Ska bli skönt att slippa vara själv. Så nu blie väl att packa och sen dra med 2 bussen. Kommer inte skriva mycket nu när jag är i Hammarn.

Idag åkte Jonas, så nu ,åste du klara detta. Jag finns och stöttar dig hela tiden. Kommer sakna dig!

Eva tack för att du finns!



Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0