Bror ..

I fredags tog jag bussen på Hammarn, Jonas mötte upp mig vid bussen så gick vi hem till mig. Gjorde tacos och började dricka. Sen kom Jimmy och en till snubbe från Sundsvall så vi tog det bara lungt.. Åkte till Jonas syuga och glodde på en film, jag deckade. Sen åkte jag hem och sov så underbart skönt!
Vaknade igår och klev upp, sen kom Jonas och Krille. Sen åkte dom igen, jag och mamma gjorde tårta. Sen åkte jag mamma och Therese upp till Eva med tårtan och fikade. Dom åkte hem och jag stannade. Vi apelade kort och pratade. Mycket länge sen och mycket trevligt. Har saknat Eva!! Sen kom Jonas och Krille upp dit och Eva matade dom med mycket omtanke :) Dom blev mätta kan jag lova.. Sen så var det dags att dra sig hem, och då hade ju Jonas och Krille med sig cyklar. Tur hade jag, för dom orkade inte cykla i min takt så Jonas skjuttsade mig hela vägen. Att han orkade :p Kom hem till mig och gjorde inte ett skit, Krille cyklade hem. Jag och Jonas gick och la oss, somnade ganska fort båda 2. Vakna imorse av att mamma klipper gräset och då var klockan 11.30. Alldeles lagom tid, och solen lyste så idag har jag varit ute mycket och jag och mamma har grillat. En super bra helg.

Imorgon kliver du in i en fas som ska förändra ditt liv. Jag hoppas över hela mitt hjärta att du klarar detta och att du inte faller tillbaka. Jag finns vid din sida under hela resan, så klart även efter. Klara detta nu Jonas. Kommer sakna dig min bror! <3

To late...
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0