Bättre ..

Har handlat och diskat iaf, Linda följde med och handlade och följde också med hem. Hon ville spela rummy och hon vann. Bra jobbat! Jag ska snart lägga mig för lusten finns inte. Det är tomt inuti och jag har bestämmt mig. Jag kommer må så fruktansvärt dåligt. Men jag hoppas att det blir bättre med tiden. Det finns inget annat sätt att göra längre. Jag har ingen kontroll alls.
I helgen ska jag inte göra nått alls, jag ska fundera. Jag ska iallafall träffa Jonas som sedan lämnar Hammarn han också. Alla gör det, de är bara jag kvar snart.

Puss & godnatt.

Kärlek - förälskelse, passion, erotik, tillgivenhet,, hängivenhet = ett starkt intresse?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0