Äntligen ..

Idag tog jag äntligen tag i städningen, och nu är det jätte fint här hemma kan jag lova. Men känner jag mig själv rätt så blir det snart stökigt igen. Fast det är ju en viss skillnad, förut hade jag både stökigt och skitigt. Men nu är det inte skitigt iallafall. Har nyss gjort mig lite te, så ska dricka upp det så blir jag förhoppningsvis trött. Vore inte helt fel, så ska jag fortsätta titta på en film jag inte sett klart.
Imorgon blir det lite drickning, jag och Linda tyckte det var dags för klassen att hitta på något. Så imorgon blir det förhoppningsvis nått. Men det beror ju på hur många det är som är på. Om jag tror rätt så är det inte alls för många. Men hoppas att jag tror fel, det skulle vara jätte roligt att umgås med klassen.

Vet ni vad jag har märkt, att nästan alla jag känner har svårt för att berätta hela sanningen! Ena säger massa saker som sårar mig, den andra säger halva sanningen för att inte dra på sig skit själv och den tredje säger det som den andra inte har sagt fast även så vänder den tredje på alla saker den andra sa! Men det är varken inte mitt beslut eller liv. Gör ni som ni helst vill göra. Alla har ju sina val här i livet, och jag tänker inte stoppa någon om nått.

Nu ska jag dricka up mitt te och tvätta bort sminket.

Puss   ,  this is bad , real bad ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0