Tallinn ..

Nu kommer lite smått om våran lilla tripp till Tallinn.

På torsdag morgon ringer Jennifer till mig vid 6 kanske. Jag kliver upp väcker Daniel går upp och kikar iafall Linda var vaken. Jag kände mig som en zombi, tror jag nog alla 3 gjorde. Jennifer kom vid halv 7 kanske och vi kom iväg vig kvart i 7. Åkte mot Sundsvall och när vi väl var där så snurra vi ju runt och yrade i säkert en halv timme. Men till slut kom vi fram till Jessica, Magda och Towe. Vi fick skynda oss till bussarna, dom tog bara kort på dom bussarna, jaha det gick ju inge vidare. Efter många om och men så blev nog buss gubben sur och sa till oss att vi fick gå gratis. Sen vidare ner till bussen i Sundvall. Satt oss på den, försökte sova men det jag mindre bra. Sov i kanske 1 timme sen var man vaken resten av vägen. Sjukt tråkigt att åka den där bussen iallafall. I uppsala hoppar det på ja över 10 killar iaf, dom började prata med oss och det blev inte tyst en sekund. Väl framme i Stockholm så gick vi för att checka in, klev på båten och den var ju enorm. Gjorde inte så mycket förren vi började dricka, duschade och drack. Det var helt klart en rolig kväll.

Sen vaknar jag och Linda av våran klocka, klev upp och mådde inte alls nå vidare. Väckte Daniel och Erik och började packa ihop. Sprang och köpte världens äckligaste macka iaf som jag inte åt något utav. Vi kliver av båten och tar en taxi till vårat hotell, checkar in där och alla springer in på varandra rum och sen blev det knäppt. Jag, Linda, Daniel och Erik gjorde oss klara för att gå ut och titta där i Tallinn och för att få i oss lite mat. Vi går och knackar på hos Jennifer ett antal gånger men hon öppnar inte så vi drog. Letade och letade ett matställe. Till slut fann vi ett och vi åt, så gott det var och så hungriga vi var. Sen tillbaka på hotellet och hämtede Jennifer sen gick vi och köpte sprit. Började dricka, gick t och satt oss en stund. Duschade och gjorde oss klara för kvällen. Gick på en krog satt där ett tag sen gick vi även på strippklubb :p Det var sinnessjukt något vi kommer att komma ihåg resten av livet! Gick på hotellt igen och gick till deras disco, sen gick jag och la mig.

Vaknade igen av att klockan ringde, mådde bra för en gångs skull. Åt frukost gjorde oss klar för att gå ut innan båten åkte klockan 6 därifrån. Gick runt, gick och åt. Häftig stad ändå, synd bara att man inte kollade runt mer än vad man gjorde. Sen tog vi taxi till båten köpte sprit innan vi gick på. Satt i hytten och bara tog det lungt, sen duscha och gjode oss klar. Sen var det fest igen, vi sjöng kareoke eller vi kanske dock skrek, dansade och hade det trevlig. Det blev en sen dag la mig vid halv 5, somnade inte på en gång sen så kom det nån och kanckade på som skulle prata med Linda om någon hon och Jessica  hade förstört. Sen klev vi upp och åkte taxi till bussen fikade sen hoppade vi på bussen. Det var nog den mest dryga resan på hela tiden. Jennifer tappade även rösten och det var lite roligt :p När vi kom fram till Sundsvall så åt vi pizza sen tog vi bilen hem. Det var en helt underbar känsla att vara hemma igen. Sin egen säng!

Så måste jag bara få säga något som jag tycker äe så fel, det jag blir sur över kanske är en liten sak, den jag tycker är otäck och gör ont så visst det finns värre saker som filk varit med om. MEN det som händer för mignkanske smärtar även om ni nu inte tycker det är en stor sak, det jag blir sur över har jag oftast en anledning att bli sur över. För ni som inte känner mig som inte känner till mitt och Daniels förhållande ska inte säga massa saker jag gör fel. För ni vet inte ett dugg om vad jag gått igeom och ni vet inte ett dugg om hur han är. Och hur små sur jag än blir så är det en sak mellan honom och mig! En annan sak är om ni skulle veta om hela våran bakrund, men då skulle ni nog inte sagt att jag blir sur för minsta lilla!

Hade iallafall en rolig helg med alla!
Puss

På båten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0