Känner av det..

Ja jag har verkligen fått klart för mig nu att jag är så otränad man kan bli, idag på min praktik ville små grabbsen spela bandy mot mig och J.O och ja visst det gick ju jag med på. Vi spelade ca 1 timme men dra någonstans så svettig, anfådd och trött jag blev. Fast man nästan bara stod, det var ju småttingarna som sprang. Jag fick även ont i mitt högra knä :S Det tycker jag var lite smått lurigt. Men iallafall så vann jag och J.O men 10-4. Kanske inte sån stor match men dom var ju 5-6 ungar. Har varit ute i 2 timmar och det gör nytta för kroppen känner jag. Jag tycker det går helt strålande på praktiken.

Sov ju hos Malin inatt, och vi låg och pratade för jag ville se på sex and the city och Malin ville se film så då vart de till att prata istället. Vi låg och pratade, sen så tror jag att vi alltid blir trött sammtidigt. För efter ett tag så slutar båda prata och vi somnar. Hon har ju fått mig att sova där inatt med, finns ingen som tjatar som hon. Inte idag iallafall, har nog aldrig varit med om att Malin ha tjatat nså mycket innan.

Men då äre väl bara till att packa ihop då och ta en buss dit lite halv fort så hon inte börjar att tjata om när jag kommer för att det tar för lång tid.

Puss.

Kommentarer
Postat av: Malin

Haha, jag kan min sak jag :)

Bara man locka med någonting så kommer du ju till slut :)

Och nej, jag ska inte tjata om när du kommer, för jag ska dammsuga sen duscha :P



Älskar dig <3

2009-03-18 @ 18:40:35
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0