Irritation & ilska ..

Dagen började bra, eller rättare sagt som vanligt. Daniels klocka ringer vid 8 han hör den inte jag knuffar på honom och han stänger av den och somnar om. Men det är icke mitt problem och jag ska inte bry mig ett skit om det. Han får avgöra själv hur seriös han vill vara med skolan och hur länge han vill ha kvar sin lägenhet. Helt upp till honom. Jag klev iallafall upp 11, gick och duschade. När jag kommer från duschen vaknar Daniel till. Det första han nästan gör är att ringa ett samtal, han klär på sog borstar tänderna och går. KUL.. Inte ens frukost? Ne det är brott när det gäller en del. Jag strosade på och gjorde mig klar och slö satt vid datan lite. Sen gick jag ut och blev hämtad av Gudrun. Åkte på praktiken och kom hem vid 17.30. Idag kom min lilla favortit grabb fram och kramade mig som han alltid brukar, sen kommer han och frågar om jag kan pussa honom på kinden. Nej haha sa jag, och alla dom andra grabbarna stod i dörr öppningen och fnissade. Då hade dom slagit vad. Sen kom min lilla grabb och pussade mig på kinden :) Haha, så otroligt sött. Även så är killen inte en som drar sig tillbaka utan det är en av killarna alla vill vara med, han är som den "tuffa grabben"
Ja ja, men Daniel har iallafall inte kommit hem än, och det gör mig smått eller ja ganska mycket irriterad och arg. Jag frågar om jag skulle göra mat till honom, då svarar han ja gör de du jag kan värma på sedan. Jo men glöm det! Aldrig i livet jag skulle ställa mig att göra mat åt en som för det första inte hjälper till och för det andra inte ens tänker komma hem. Uscha vad arg jag blir. Ni är ju inte dom snällaste och smartaste killarna jag känner, skäms ju över det ni gör.

Imorgon ska jag iallafall ner på stan och växla pengar till resan, sen skulle jag vilja hinna gå en runda på stan innan jag börjar 12.30 eller blir hämtade då rättare sagt. Skulle ju vara roligt att ha något nytt till resan. Ska även bli otroligt skönt att slippa Östersund och Hammarstrand i några dagar.


Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0