Första dagen på praktiken..

Idag var min första praktik dag, jag brjade kl 1 och vid kl 5 vade alla barn åkt hem. Så då låste vi och så. Jag åkte in till östersund idag halv 9 med mormor och morfar. Sen gick jag på stan med mormor, fick 500 kr av morfar och ett par skor av mormor. Tack för det. Världens bästa mormor och morfar har man ju iaf. Sen kom Gudrun och hämtade mig, åkte på praktikplatsen var där till runt kvar över 5. Åkte och handlade, sen hem. Så värmde jag mat som jag fick med av mamma, älgkött och potatisgratäng. Mumma. Sen har jag kollat runt på datan och små plockat lite.
I lördags klippte Natalie lugg på mig, och jag vet inte vad jag tyckte jag var osminkad och det var jag igår också, så det såg inte ut som jag på något vis. Men idag när jag sminkade mig så tyckte jag att det blev fint, vad smink kan göra mycket. Jag har haft en bra helg, och jag har klivit opp 12.30 varje dag det är faktiskt ganska bra det också. Nu ska jag äntligen kolla på min efterlägntade OTH.

Imorgon börjar jag kl 14, det är skönt att börja lite senare då har man som tid på sig på morgonen. Jag ska försöka kliva upp runt 10 halv 11. Det tycker jag är en rätt bra tid. Och snart bär det iväg till Tallin :)
Saknar Daniel gör jag också, jag är inte van att vara utan honom så här länge.

Puss, så får ni en bild på mig i lugg.

Jag med lugg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: åh det var jätte sött namn, japp det är en tös.

Fin blogg förresten, kul att du kika in min och slängde upp en kommentar:)

2009-03-17 @ 00:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0