En som fann dom rätta spåren ..

Ja den som fann dom rätta spåren gjorde då inte jag iallafall. Jag ha gått i fel fotspår i ett antal år nu, ska det äntligen vara slut på det? Ska jag äntligen få bry mig om mig själv nu. Och inte tänka hela tiden på den man älskar, inte bli hotad av den man älskar? Ska jag äntligen få bry mig i mig själv? Jag tror att jag skulle må så sjukt mycket bättre än vad jag gör idag, jag har alltid försökt att må bra, jag har alltid försökt få dig att fårstå men alla gånger som det inte har funkar som är 0 gånger har jag skitit i det för att det är ju jag som har fel. Du har jämt rätt och diu gör alltid det du vill, och jag får anpassa mig. Slut på detta nu iaf. Hoppas jag, skulle jag iallafall önska.

Törs jag ens, jag är nog inte så stark. Men nu har ni fått vetat min vilja!

PZ


Kommentarer
Postat av: Malin

Jag vet inte om du är så stark att du skulle klara av att läman han. Men det är iaf tur att du insett hur det ligger till.

Även fast de skulle vara sjukt jobbigt att lämna han, tror jag att du skulle inse att du verkligen gjorde det rätta. Du mår ju inte bra med han. Du kanske mår bra med han 10 dagar under ett helt år, är det värt det?

Du har fått svart på vitt, han vill och kan inte ändra på sig, han kan inte bli den människan du önskar.



Stå på dig, jag finns här!

Älskar dig <3

2009-03-23 @ 22:03:03
URL: http://mahanali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0